March 25, 2011

Tunaikan kewajipan anda...Bayar cukai sebelum terlambat..

Salam dan bismillah...

Alhamdulillah, dah sampai jumaat lagi
Biasa kalau jumaat je semua tempat macam cool je...
Pastu time lunch hour mula sesak sebab ramai orang keluar, balik rumah, jalan-jalan cari makan, dan untuk orang yang dah kahwin, inilah masa nak berjimba-jimba dengan kawan-kawan sekerja

Tapi, dikeheningan aircond yg sejuk ni, saya disini tak keluar-keluar lagi
Rancangnya nak balik rumah sekejap lagi
Sebenarnya baru lepas settlekan e-filling untuk cukai last year
Yang seronoknya, saya tak perlu tambah bayaran cukai
malah dapat pulangan balik beb...yeayy...rezeki Jumaat
Tak percaya?Meh, nak tunjuk bukti....


262.54 hengget tu..sapa nak bagi kan?
Cara saya kurangkan bayar cukai?
Saya memang ada beli buku untuk Mikael yang kena bayar tiap-tiap bulan, pastu buku untuk diri saya sendiri pun ada, lagi satu bayaran untuk exam yang saya ambil last year...sebab tula banyak kurangnya, siap terlebih bayar lagi..hehe, suka mak...

Anda dah tunaikan tanggungjawab?Siapa belum klik SINI untuk ke laman web LHDN...

2 comments:

Unknown said...

untung awak...rezki anak2 kan...

Unknown said...

@noriz

tula, rezeki anak2...banyak je cara nak kurangkan byr cukai sebenarnya..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails