March 26, 2011

Kenapa LadyGaga tak puas hati?

Salam dan bismillah...

Saya ni jarang nak tulis pasal artis. Saya akan tulis kalau 2 sebab je.

SUKA ATAU TAK SUKA



Sorila, kalau ada peminat LadyGaga yang baca sebab harini saya nak membebel pasal dia. Ini blog saya, so kalau tak suka, sila tekan pangkah disebelah kanan screen anda ye.

Bukan apa, bukanla saya ni anti LadyGaga, ada juga lagu2 dia yang best
Cuma tak berkenan la dengan stail dia tu...hm...tau jelakan...

Arini dalam Mstar online dia tak puas hati dengan Malaysia sebab sunting lagu dia..

Saya sokong lagu dia disunting...

Korang tengok jela lirik lagu "Born This Way" dia ni...

"'No matter gay, straight or bi, lesbian trans gendered life, you were born this way.' (Tidak kiralah sama ada gay, insan normal atau biseksual, lesbian atau kehidupan mak nyah, anda dilahirkan seperti itu).

Sentap tak?So, wajarla lirik itu disunting...budak kecik tak elok dengar okay...

Sebab lirik dia memangla tak sesuai dengan budaya ketimuran, dan norma kebiasaan manusia. Menci tau!

Nak tahu lebih lanjut boleh baca Mstar online ye....


*picture kredit to google*

5 comments:

transformed housewife said...

tak pernah minat Lady Gaga juga. semua lirik lagu dia mcm mengarut.

ibuintan said...

as salam Lady,


akak tak pernah suka juga, baik lagu apalagi orangnya

Unknown said...

@kak nur

menci kan..tapi ada satu lagu dia saya suka, alejandro tu..tapi suka lagu je, org tak suka...

Unknown said...

@ibuintan

betul kan ibuintan...tak suka betulla kat dia ni...tapi pernah tersuka lagu dia alejandro tu, pasni tak suka dah...

gadisBunga™ said...

sebab tu saya tak suka sebilangan lagu inggeris. sebab liriknya tu...

saya pernah tulis kat sini pasal lirik lagu depa..

http://www.gadisbunga.com/2011/03/kelucahan-melampau-lirik-lagu-dan.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails