March 16, 2011

Teringinnya...

Salam dan bismillah...

Lambat pulak publish harini..asyik BW sampai lupa nak publish entry..ops, wordless okay=)

Satu...
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Dua...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dua dua mahal
Dua dua vogue
Dua dua yang kudambakan tapi belum dapat..

Mesti korang gelakkan saya..korang dah ada kan?kan?kan?Jelesnya..hehe:P

Motif entry ini: Minta-minta En Hubby baca entry ini...ada udang disebalik mee

*picture kredit to google*

5 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Don't worry Dr... 2,2 tu I blom ada..

A D I A said...

*gelak*gelak*

eh gurau je. actually gelakkan diri sendri sbb both tu i pun teringin gakkk. sama la kita.

h4ni3 said...

ai baru ada salah 1 tu jer.. tp bukan nikon

alaa.. 1 sendiri beli, 1 lagi mintak la kat hubby.. hehe

SyidaGorjes said...

aku pun nak keduanya tapi......
rezeki aku tak menghala ke situ lagi.....
tp dslr tu aku nak yg ringan supaya matching dengan diriku ini =)

Nurzairul Isma said...

alhamdulillah keduanya dah miliki... share ngan hubby beli... nikon beli last year... ipad baru 3 bulan... kalau sirna nak beli ipad.., mintak hubby belikan ipad2 yer... ipad tu ade camera... hehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails