November 30, 2011

Wordless Wednesday: Novel Ombak Rindu(meroyan dah ni....)

Assalamualaikum...


Nota kaki:Dah baca habis..tak sabar mahu nonton!


Published with Blogger-droid v2.0.1

8 comments:

Daddy Ziyyad said...

selain produser filem, penulis novel ni pun dapat durian runtuh.

Ladysirna said...

DZ

Betul tu..masa beli kat MPH novel ni paling laris sekali....memangla untung manyak penulis dia!:)

gadisBunga said...

nasib penulis novel makin terjamin dan terbela sekarang. which is good. :)


tak sabar nak nonton jugak.

*ada tak org nak filemkan novel Imam dan Salina? :D

~najwa~ said...

Tak Sabar juga nak tgk!!!!!!!!

rATu kEBaYA said...

dah kulit buku baru ye.. ombak rindu ni.. dulu warna purple kulit bukunya.

Cik Ina Do Do Cheng said...

dah khatam buku ni, tunggu anak bawak nengok wayang : )

Diyana said...

rs mcm nk gi beli plak..hehe.dulu2 mmg ade bc,ngat2 lupa jln ceritanye..huhu. nk jg tgk wayang tp apekan daya..tggu tayangan astro first ajela..overla plak kan dlm pntg gi tgk wyg..haha

kasihredha said...

memang bestttt...
sebak dan bergetar hati ini(jiwang karat juga ni)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails