November 23, 2011

Wordless Wednesday: 2 Liter

Assalamualaikum...


Ini wajib bawa kemana mana especially to work

Penawar dan pencegah penyakit!

Notakaki: Mesti hati hati juga kalau terlalu cepat haus dan kerap minum air (polydipsia) kerana ia satu simptom kencing manis!

Published with Blogger-droid v2.0.1

11 comments:

kakcik said...

Kakcik malas betul nak minum air kosong! ;-)

Daddy Ziyyad said...

Minum air sejuk 100ml at least sebaik sahaja bangun pagi, bagus utk menaikkan metabolisma badan ( membakar lemak)

~najwa~ said...

Skrg susu merudumla.....sejak kerja blk ni,kurang minum air. Sedih,ebm pg ni 2oz je. Esok kena bwk 2 liter jugalah.

gadisBunga said...

saya bawak 1.5 liter je. tu pun jenuh nak kasi abis. hu~

Ladysirna said...

Kak cik

hehe, air kosong la best, baik untuk kesihatan...

Ladysirna said...

DZ

Betul tu, memang selalu diamalkan, insyaAllah buang air besar pun lawaskan!

Ladysirna said...

Najwa

Takpa, jgn stress ya, bawa air jgn tak bawa...chayok2

Ladysirna said...

GB

Bekas ni pun 1.5liter je, saja tulis 2liter sebab ia jumlah minima air yg perlu kita minumkan..hehe..

Mama2Q said...

saya bawak 1 liter jer, kdg2 hampir2 habis, kdg2 500ml jer habis...selalunya memang akan tinggal baki juga

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

setuju !

hari2 sanggup naik floor atas utk ambil air berlian di pantry sana .

di floor bawah ni r.o water aje..
rasa lain..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sy minum air x tahulah cukup 2 liter ke x..tp kalo doktor malas minum air mmg nk kena babab haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails