January 11, 2012

WW2-Kenderaan darat dan laut


Published with Blogger-droid v2.0.2

8 comments:

Kakzakie said...

Untung masih boleh bergerak dari satu tempat ke satu tempat. Kalau tak macam mana agaknya ye....

Pok Amai-Amai said...

Boleh pegi darat ke?

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Jika itu sebuah soalan... I akan pilih kenderaan darat. ;D

kasihredha said...

kat mana ni?
sila jawab pd hari khamis ye...hihi

Mama2Q said...

bot tu leh gerak atas darat ke? (eh cam tak logik soklan ni)

gadisBunga said...

jap jap. itu bot boleh naik atas darat ka?

Hanis Azla said...

yg kat melaka tu ye..

Ladysirna FA said...

ya..ini lah duckling boat...boleh gerak atas darat dan laut...kat Melaka je ada ni kut, tempata lain tak taula ada ke tak...kita naik masa 2010 haritu...lama dah...hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails