January 31, 2012

Ariana Mikhail

Siapa tengok cerita ni?

#picture from google@TV9#

Saya tengok ada tiga sebab..

1)Sebab tajuk dia, sama nama ngan anak saya walau ejaan tak sama...haha, boleh pakai alasan nih?Kiut kan nama Mikhail..

2)Saya adore Sein selepas dia berlakon Adamaya yang best tuh...hihi..'gedix'

3)Juga suka Nora Danish yang comel ni..

Cerita ni baru nak masuk 6 episod, bersiaran setiap 8.30-9.30malam di TV 9...ecehwah, tolong promo pulak..macamlah TV 9 nak bagi royalti kat saya, hihi..

Komen saya? Best juga cerita ni, tak menghampakan saya. Cuma laju sangat jalan cerita dia, semput saya nak kejar..:p...Apapun, tengok dan nilai sendiri ye...

Siapa nak tengok dari episod pertama sampai ke 5 boleh klik sini yer..sumber dijamin halal ;)

4 comments:

Mama2Q said...

jarang tgk tv9...tatau pun ada ceta nih...

idasm said...

x dpt lah nak tgk cerita2 bersiri ni... hehehe...

nama mikhail mmg cute tapi....

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Sangka tadi.. you dah dpt calon menantu utk Mikhail nama Ariana. Suspen I..

I tak tengok tv la you. Tv je yg tengok I. :D

Cik Sara said...

tengok juga kadang-kadang..heee..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails