January 21, 2012

Rezeki pagi hari

Salam hujung minggu....;D Dah sarapan semua?Sarapan saya dan keluarga harini pelbagai...sosej roll, nuget goreng untuk budak budak dan makaroni bakar lebi potluck semalam..dan lepas sarapan dapata pula yang ini...

Nasi dagang pemberian jiran sebelah. Syukur rezeki di pagi hari...Sedap nasi dagang ni, mak jiran sebelah saya yang masak, dia memang orang Terengganu..Panas panas lagi masa dia bagi ni:) Oklah, mesti semua da ada rancangan masing masing sempena cuti panjang ni kan. Saya balik kampung petang ni InsyaAllah. Selamat bercuti buat semua dan siapa yang bekerja tu selamat bekerja ya. Babai!
Published with Blogger-droid v2.0.3

9 comments:

umialya said...

sedapnya

al-lavendari said...

ingatkan pulut kuning tadi ..

saya juga gemar nasi dagang yang sedap walaupun saya orang ns.

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Saya pun sangka pulut kuning..
Ok Dr.. drive carefully.

Lilly said...

keliling rumah nih sunyik sepi.... kamija yg tak blk kg...


beraya di perantauan kononnya... ;)

gadisBunga said...

yg kuning tu nasi dagang ke?

saya ni mmg peminat setia nasik dagang. lauk ikan tongkol punye, baru betul betul layannnnn~

QA's ~ mamapapa said...

sedapnye...teringat nasi dgang mak sya ..:)..anyway...sudi2kn follow sy kmbali,ye..tq

transformed housewife said...

tak pernah tengok nasi dagang warna kuning. selalu nasi dagang terengganu warna putih dan nasi dagang kelantan warna mcm ungu sikit.

Ladysirna FA said...

umialya

jemput yek, jgn malu malu...hihi;)

Ladysirna FA said...

al lavendari

uncle saya juga sangka pulut kuning tapi masa diberi tu saya terus tanya dan makcik tu kata nasi dagang!Dia bubuh kunyit la tu;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails