December 10, 2011

Penat menangis

Salam hujung minggu semua


Aku penat


Penat nangis


Ombak jahat rindu buat aku penat nangis


Satu lagi aku terharu.


Sebab en hasben yg teman aku walau dia tak nangis. Hehe...suka!


Aku suka.  Tak puas rasa. Mungkinkah aku akan tonton kali ke 2?Haha. Itu mungkin terjadi.


Cuma satu aku terkilan...tudung dan pakaian si Izzah


Kalau Nuramina gadis kampung dlm Nur Kasih boleh pakai tudung dan baju kemas kenapa tidak Izzah?


Itu saja buat ku terkilan. Yang lain mantap.Lagi lagi bila Haris menangis.Aku pun jadi cengeng.


Ombak rindu best!


Published with Blogger-droid v2.0.1

6 comments:

Mama2Q said...

agak2 sampai ujung bulan ni tayang lagi tak...nak pegi jugak, nak nanges jugak...heheh

umialya said...

laaa.. ingatkan nangis sbb apa, hihihi

~najwa~ said...

yeay!aku pun dah tengok mlm td...


berjuraian ayaq mata, keh3

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Alamak Dr.. bila giliran I nak pegi tengok ni? Jelous tau kita!!

idasm said...

eh.. ida pun baru update blog pasal citer ni. mmg best kan...

DrSinga said...

kememeh lah korang !!!!!!!!


ampunnnnnn!!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails