April 2, 2011

Rakaman Tulen V/S Pelakon Tulen

Salam dan bismillah...

Hah, budak2 jangan baca yer..hati saya ni panas je sebenarnya tengok berita semalam, pandai putar belit bahasa erk..saya memang tak dapat A1 bahasa melayu ok tapi saya bukan antara manusia yang boleh diperbodohkan...

"RAKAMAN VIDEO SEKS TULEN"

Sentap tak sentap?Saya confirm kalau makcik-makcik yang tak pernah buka internet kat kampung-kampung tu dengar je, mesti kata...

Oh...betulla A_ W_R tu , betulla tu dia buat....

Rakaman memang la tulen, tapi pelakon daam rakaman tu tulen ker?Orang yang itu ke?

Cuba buat macam ni, bagi berita yang lebih tepat

"RAKAMAN VIDEO SEKS TULEN TETAPI PELAKON SEKS BELUM DAPAT DIPASTIKAN"

Saya bukan bodoh ya, dan saya belum mendaftar jadi pengundi lagi

Dan mungkin tidak akan...

Malam tadi juga dpt tahu RON97 naik lagi 20sen...naiklah semuanya

Bagus, rakyat didahulukan...:P

Notakaki: Dulu masa kecil saya tak faham, sekarang saya bukan budak kecil lagi

6 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

apa nak jadilah sekarang ni ...

Unknown said...

betulla azrina, saya speechless la...grrr

Cik Ina Do Do Cheng said...

Adik , semua tv tak boleh pakai, dorang dah konker.jadi cam makcik tv dah rosak, malas nak tengok tv.layan intenet je. masa berita tu makcik tengah makan kat kedai, nak tersembur tomyam yg makcik suap, kelakarlah video tulen , apa kejadahnya pelakon tak tahu tulen ke tak?

makcik pun BM bukan A, tapi boleh pahamlah apa yang ko merapu tu.tertension pulak bila cerita pasal lebih dari raja lawak dorang ni.

Anonymous said...

Aslmkm.
Rakyat ada hak memilih 4 -5 tahun sekali. Pilihlah sebagai seorang Muslim beriman.
Jangan pula tak undi, kerana itu secara tak langsung akan bantu memberi hak kepada pemimpin yang salah.

Syida said...

tengah fikir nak daftar mengundi ke tak?
dah bosan la
jom migrate
heheheh

Ermayum said...

sebab sebab inilah kena daftar mengundi sebab undi you akan jadi berharga :) channelkan ke yang sinun :)

semlam lak apa bunuh diri ke jatuh bangunan adoi byk nya orang jatuh dari tingkat atas eh zaman tutup rahsia dengan membunuh sekarang so sad this is happening in our counrty kan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails