April 29, 2010

MYViku di guris

Salam dan bismillah....

Panas betul hati ni...Sakitnya....

Semalam saya gi spital, bawa Muaz jumpa paeds. Then otw balik saya singgah jap Maybank kat Setapak. Since parking kat luar nampak crowded saya decide parking kat dlm bangunan, bayar sikitla kan. Lama juga la kat Maybank tu dalam sejam coz sorang pegawai je, yg sorang lagi tu gi lunch kot. Tempat parking tu kat dlm so agak gelap sikitla. Balik tu saya takla belek-belek keta saya..Nak cepat Muaz dah start meragam, lagipun parking area tu agak gelap. Malam semalam hubby pakai keta then balik tu dia tanya saya ada sondol apa2 ke?Walla, terkejut juga sebab saya memang takda langgar pape. Rupanya keta saya di sondol lari!Tak pasal-pasal Myvi saya kena cium. Pecah cermin lampu belah kiri dan calar kat bumper. Hampeh betul. Saya agak keta yang parking belakang keta saya masa kat maybank tu yg langgar coz masa saya balik perasan juga keta tu dah kuar. Sampai tul ati dia sondol keta saya, at least dah wat salah tu tinggal la notes ke, saya bukan makan orang pun. Tak puas ati betul taw! Saya rasa regret sangat parking kat dalam, ingat bila parking tempat bayar ni selamatla keta rupanya, dah nasib nak kena agaknya...reda je la. Siapa yang buat keta  saya ni harapnya insafla, what u give u get back(macamla penyondol keta saya tu baca belog ni..sigh)

inila rupa Myviku yg kena "kiss" dengan keta org yg hampagas

cermin lampu yg pecah, pecah macam hatiku yang pecah
gila kuat dia "kiss", dapat lesen terbang kut..

ini paling sadis, calar teruk(yg memanjang belah kiri tu bukan calar, tahi burung yg berziarah..lol)

Hai, nampak gaya kena labur duit lagi kat bengkel, tak taw bila nak bawa gi bengkel...takda mood...



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails