April 3, 2010

My first award

Ini entri yang terlewat suda...sebenarnya dah lama saya dapat award yang first ni nampak sangat jakun yelah tak pernah dapat award dari favourite blogger friend saya, kak Nur a.k.a temporary housewife. Baru sekarang saya curi masa untuk tepekkannya di sini, maklumlah busy dengan baby baru dan anak bujang saya sejak confinement period ni. Blogwalking kawan2 kejap2 je boleh jenguk dan ada yang tak dapat saya tinggalkan jejak. Maaf ya, insyaAllah saya akan rajin-rajin lawat blog uols pasni. Eh, dah keluar topik la sirna oi...Anyway, i'm sooo happy to receive this award ^_^lol



  1. Thank and link the person that gave you the award
Thank you so much kak Nur...nanti ada award lain bagi lagi hehe=)

2.   Pass this award to other bloggers you've recently discovered and think are fantastic:
     

Sure ramai yang dah dapat award ni kan, anyway saya open kepada sesiapa yang  sudi. Silalah ambil dari saya pulak..Saya juga dengan berbesar hati nak bagi award ni kat Ct, Leily, kak Ina, Puan punyer...


    3. Contact them and tell them that they've won the award.
    
  Ok, akanku khabarkan pada mereka=)

  4.  State 7 things about yourself:

Malula plak nak bgtau..hahaha
#seorang yang suka membebel bila dengan orang yang rapat dan family
#sensitif cepat sangat nak keluar airmata sobsobsob
#pantang dicabar suka bersaing secara sihat
#kuat makan dan tak pernah nak diet tapi orang tetap cakap saya kurus 
#mempunyai pengetahuan zero tentang kereta dan gajet2nya(servis, bayar insuran, basuh kereta, bawa kereta repair kat bengkel semuanya dilakukan oleh En hubby, saya tau drive kereta je, terukkan?)
#suka masak dan try recipe baru(dah lama tak memasak sejak saya peknan aritu)
#agak boros bila berbelanja(habit ini saya cuba kurangkan, huhu)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails