December 29, 2012

Tragedi kuarters Hospital Permai

Salam semua...

Tersentap rasa hati dengar berita tadi. Beritanya boleh baca kat SINI.  Takdir atau kecuaian? Memanglah mungkin dah ajal tapi seandainya langkah berjaga jaga di ambil mungkin kanak kanak itu terselamat.

Pelik juga kenapa kuarters hospital tak sediakan tingkap bergrill?Dan kalaupun tak disediakan di mana tanggungjawab ibu bapa untuk menyediakan rumah yang selamat untuk anak? Hati ibu mana tak terusik dengar berita macam ni kan...Ya Allah selamatkanlah dan lindungilah  anak anakku, amin...

7 comments:

:::aZiE::: said...

kesiannye....

Mama2Q said...

ya Allah kesiannya, nauzubillahhh

kasihredha said...

Ngerinya...kesian.
Nauzubillah

Fadilah Aziz said...

kesiankan...?ke syurga kanak kanak itu...moga tiada lagi kejadian seumpama ini terjadi

kak ina kl said...

memang bahaya jika duk umah tinggi tak ada grill..mcm-mcm leh jadi..biasalah budak-budak bukan leh duk diam..suka panjat-panjat

dah jadi hal camni mintak-mintak pihak berkenaan ambil iktibar

zino said...

kes macam ni dah sering berlaku... kesian anak yg tak mengerti apa2 tu..

norh said...

Yg dewasa ni pun seriau kalau tengok ke bawah..inikan pulak bila dah jd tragedi mcm ni...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails