March 9, 2012

Terukir di bintang




Sejak tengok rancangan Lisa dan Yusry kat Astro 104 haritu, terus saya minat lagu nih! Best lah...Ngee...Jom layan...;-)

11 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

ini lagu kegemaran sy juga utk masa ini!

p/s: ingat nak post juga psl lagu ini haritu tp x sempat :)

eray said...

lagu yuna yg nie mmg best sgt...menyentuh kalbu gitu...

kakcik said...

Kakcik susah sikit 'nak masuk' lagu2 Yuna ni. Faktor usia agakanya. :)

Kakzakie said...

Kakak macam kakcik sebab mungkin usia betul kata kakcik...

anak-anak kakak sukalah...

Pok Amai-Amai said...

Sape nyanyi tu?

Papa Mifz said...

papa mifz pun suko sgt lagu nih...:)

gadisBunga said...

saya selalu dok humming2 lagu ni sekarang. :D

kasihredha said...

suka lagu ni :))

Mama2Q said...

saya suka sejak najwa letak video anak dia dgn latar lagu ini

idasm said...

best jugak lagu ni kan...

Hanis Azla said...

akak pun dah tersangkut hati dgn lagu tu.. mcm sweet sgt lirik dan lagunya..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails