February 13, 2013

Layan cerita Korea

Assalamualaikum...

Senyap je blog akhir akhir ni. Tinjau tinjau blog kawan kawan ramai yang balik kampung dan bercuti. Ada yang sempat saya tinggal komen. Banyak yang saya singgah saja. Saya jenis kalau menyinggah suka baca entri entri lama kawan kawan yang tak sempat baca lagi, tu yang kadang tak menyempat nak komen. Seronoknya tengok orang bercuti sakan. Saya pun sakan juga duduk rumah, minggu ni nasib tak perlu ke hospital, minggu depan jadi sibuk semula dengan appointment.

Demam cerita Korea dah datang balik. Hihi. Kebetulan baru baru ni ada tertengok cerita City Hunter kat TV. Oleh kerana tak boleh nak ikut tiap malam maka saya pun pinjam adik ipar punya harddisk yang memang banyak koleksi cerita korea. Bosanlah konon sebab tu layan cerita korea. Hiks. Adik ipar saya ni memangla rajin download cerita korea, ada tu yang dia boleh tengok walau takda subtitle. Saya belum sampai peringkat tu, tak faham langsung kalau takda subtitle. Cerita City Hunter ni keluar tahun 2011 tak silap. Cerita dia best sebab ada variasi genre aksi dan cinta. Hero pulak handsome,Lee Min Ho.. tu yang penting. Hihi. Heroin pun lawa dan comel. Dah habis pun khatam cerita ni. Pastu pulak tengok Princess Man. Lagilah bertambah demam. Best jugak. Cerita dinasti lama, ada pasal dendam dan cinta juga macam City Hunter. Layan je.

Dulu zaman jadi uni student memang rajin layan cerita Korea. Paling melekat dekat hati cerita Full House. Alahai sweet sangat. Tak tido malam stay up 'study' cerita ni. Masa tu pinjam VCD kawan. Habis zaman student terus lama tak layan sebab dah kahwin. Sekarang dah terjebak balik, hihi.

Notakakiku: Bila dah masuk 3 series ni, rasa termuda balik pulak bila layan cerita korea gini, boleh gitu...:))

10 comments:

Maria Firdz said...

Dh berlalu dh zmn layan citer korea.. Tpi sesekali layan mmg rasa cm jiwa remaja je.. Hehe...

Dr Singa said...

malas nak jalan-jalan..
jem..
hotel mahal..

Kakzakie Purvit said...

Kakak dah tua agaknya memang dah malas nak layan cerita macam tu.

Hanyut dibuai rasa ye:)

Syida said...

duduk rumah selama 4 hari adalah langkah terbaik untuk mengelakkan jalan jem. :)

Mixed-family in da house.... said...

dulu saya gila autumn in my heart....siap nangis2 bagai....hihihi

Dr K said...

Cuti panjang ni saya lepak rumah aja...sama macam alasan DrSinga..

gadisBunga™ said...

pernah demam citer korea. tapi bertahun dulu...!

Najwa.H said...

Aku cuma demam waktu winter sonata je.hek3.

Unknown said...

tak pernah pula tgk cerita Korea...not my taste...hehe

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Saya takut nak layan drama Korea lagi sbb pernah terlayan sekali, terus tak boleh nak berhenti.. haha..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails