November 24, 2012

Alahai durian crepe!

Saya pernah buat post pasal crepe kat sini...

Crepe biasa je,ala savoury saya buat. Masa tu buat crepe ni sebab tengok crepe Nik Michael Masterchef musim pertama tu, alahai terliurnya...Tiba tiba bila check unique visitor banyak pulakla search keyword nak cari resepi crepe durian. Hairan juga sebab saya tak pernah buat post pasal durian crepe. Tapi maybe bila dah taip perkataan "durian crepe" ada juga yang ushar resepi crepe tuh kat blog ni. Masa time saya buat crepe tu, takda pula orang bercakap pasal durian crepe nih.

Sekarang dah jadi fenomena!Wow...nasib masih dalam pantang lagi, kalau tak pasti saya dah sibuk nak cuba buat juga.

Resepi dah di gugel...hati meronta ronta nak buat sendiri. Bajet cam terror la sangat, padahal makan durian crepe pun belum pernah. Takpa, sabar je menanti detik habis berpantang ni..^_^

Alahai durian crepe!Telan liur je la dulu...Fuh..

Notakakiku: Buat silent reader, jangan marah ye sebab ini bukan entri resepi durian crepe!

4 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

I pun tgh terliurkan durian crepe skrg ni... aritu dpt merasa sekali , ingat nanti nak order jelah.. malas nak buat..hehe.

Najwa.H said...

Daku sudah joget-joget amik oder. Penat sebenarnya :)

transformed housewife said...

knur tgh BF lg ni takut nak mkn durian sbb takut baby sakit pulak.

Unknown said...

MM,telan liur dulu saya nih..

Najwa, joget kamu joget kasih sayang, kalau dkt pasti dah ku order juga

Kak Nur, BF rasanya tak effect sgt kalau mkn durian, tapi tgk org juga kot, tryla sikit, macam saya bedal je durian masa BF muaz dulu dan dia ok je..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails