November 25, 2012

Sorotan Adam dan Hawa: Episod 53-56

Salam...



Kemuncak cerita bila Am dan Ain bersatu sebagai suami isteri sebenar. Yeaa.... Kita suka...sebab dalam episod kali ni, Ain dah pergi rumah mama Am dan adegan airmata pun berlangsung..waktu ni la Am sarung cincin mama dia yang cantik tu kat jari Ain. Oh, tak tahannya nak tunggu!Tapi macam biasa, kena tunggu video online kerana saya tiada Astro Beyond HD. Sekian.

Jom kita tengok kat dailymotion.

5 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

I pun tak sabar nak abiskan cerita ni Dr Sirna... letih dah tengok si Ain Hawani tu jual2 mahal dgn suami sendiri.

kasihredha said...

Episode Hari ni...sure best

Daddy Ziyyad said...

rumah saya ada astro beyond..
tapi takde sapa pun layan cerita ni..hihihih

Fariza said...

saya nangis....

Anonymous said...

I am really delighted to read this blog posts which
carries tons of valuable information, thanks for providing such information.



Here is my website - games angry birds pc

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails