March 6, 2010

Sarapan paling simple

Salam n bismillah...

Saya memang homosapiens yang jenis tak boleh tinggal breakfast..nak kata ada gastritis tak juga, sebabnya saya memang kuat makan..hoho=), berat badan naik berganda sgt dr 57kg ke 72.5kg sejak peknan ni, MGGT x 2 nasib baik normal, kalau tak terpaksa saya mencucuk insulin setiap hari. Sebenarnya nak tepek share breakfast kegemaran saya yang paling senang dibuat, gambar ni dah lama terperap jadi pekasam dalam lappyku

 
nasi goreng kampung pedas! 

  
jadilah saya tembam begini, perlukah saya buat facelift lepas ni?hoho, merepek saja..

Apa sarapan kegemaran anda?


2 comments:

transformed housewife said...

banyak juga naik berat ye. takpe lps dah bersalin boleh turun balik esp. kalau fully BF.

lovelygift....everything u need are here said...

Sedapnya, tambah2 yg pedas

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails